Volná místa profese koordinátor pro Středočeský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
- zodpovědnost za koncept prevence pro SŠ a ZŠ - komunikace se školami - organizace zajištění konceptu a PR konceptu Požadavky: vzdělání - SŠ, VOŠ, VŠ výborné komunikační, lektorské a obchodní dovednosti schopnost samostatné a zodpovědné práce i ...
Náplň práce: upgrade stávající registrační dokumentace veterinárních léčivých přípravků, zpracovávání registrační dokumentace spojené s žádostmi o změnu textů a prodloužení registračního povolení, příprava registrační dokumentace k odbornému ...
Náplň práce: koordinace zaměstnanců dočasně přidělených k uživateli
NABÍZÍME: - zázemí velké celostátní organizace působící po celé ČR, která poskytuje pomoc lidem v nouzi již od roku 1990, - inspirativní pracovní prostředí: místo, kde můžeš skutečně ovlivnit pozitivní změny, - rozvojové příležitosti: možnost růstu ...
Požadujeme: znalost čínštiiny, čtení i písemná forma. Způsob prvního kontaktu: e-mailem
Náplň práce: nábory nových zaměstnanců, vedení pohovoru, evidence personální agendy, zajišťovaní vstupních prohlídek, tlumočení pří školení, komunikace se zákazníkem, koordinováni stávajících zaměstnanců. Požadavek: řidičský průkaz sk. B, aktivní ...
- Náplň práce: vedení skladového hospodářství náhradích dílů, objednávky u ruských dodavatelů, znalost ruského a běloruského jazyka, praxi v servisu náhradních dílů zn. UAZ,GAZ,Lada,Kamaz - V případě zájmu nás kontaktujte (8-16hod)
Místo výkonu práce: Hrochův Týnec, Pardubický a Královehradecký kraj Zájemci se mohou hlásit pouze na výše uvedené e-mailové adrese. Jedná se o práci na pozici: Koordinátor/ka zaměstnanců (podpora a asistence budoucích i stávajících zaměstnanců ...
Místo výkonu práce Pardubice. Koho hledáme? Za úspěchem každé společnosti stojí její zaměstnanci. A proto hledáme člověka, který rád pracuje rukami a umí je správně použit. Přidejte se k nám na cestě k ještě většímu úspěchu. :-) Co u nás budete ...
Požadujeme: komunikační schopnosti, řízení kolektivu.