Volná místa Hradec Králové ve školství, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 124
* CUSTOMER SERVICE * ADMINISTRATION * TOP INTERNATIONAL COMPANY Your role will be pro-active, varied and communicative: - Responsibility for Customer Service supporting one of the European business units - Order entry and customer claims ...
- Designing, building and maintaining internal and externally facing systems, making sure that they are performant, reliable, secure, and scalable - Solving difficult technical challenges, and acting as a point of technical escalation for other ...
Co konkrétně budeš dělat: - Připravovat a organizovat jednání 7 pracovních skupin – plánování, agenda, podklady, logistika. - Komunikovat s garanty, členy skupin a kolegy napříč týmem. - Hlídat plnění úkolů, sledovat pokrok, propojovat související ...
• Aktivní vyhledávání a oslovování potenciálních kandidátů s využitím moderních nástrojů (sourcing). • Kompletní vedení a administrace výběrových řízení od A do Z. • Vedení osobních pohovorů, zodpovědnost za objektivní a citlivé hodnocení ...
Co Vás čeká? - nastudujete si kompletní dokumentaci ke stavbě - projdete si podmínky stavebního povolení a budete se podílet na přípravě časového plánu celé zakázky - v průběhu stavby budete spolupracovat s kolegy na stavbě, s projektantem a ...
- Samostatné řízení svěřené stavby v souladu se smluvními, technickými a legislativními požadavky. - Spolupráce s vedením, investory, stavebním dozorem, projektantem a dodavateli. - Vytváření harmonogramu stavby a odpovědnost za jeho plnění. - ...
- Opravy a údržby rýpadel, demrů, nakladačů a další techniky. - Práce převážně v dílně našeho klienta (Praha - Horní Počernice), občas operativně zasahovat na staveništi při haváriích. - Drobné svářečské, zámečnické a lakýrnické práce. - Pravidelné ...
- Testování microservices (REST, Kafka/Artemis, SOAP) - Návrh testovacích scénářů, exekuce testů (SOAPUI/Postman, messaging) - Analýza bugů, spolupráce s analytiky a vývojáři - Podpora (aktuálně v režimu 8: 00 – 20: 00, cca jednou za 1–2 týdny)
- Diagnostika, opravy a pravidelný servis výtahů a eskalátorů - Revize a kontrola technického stavu zařízení - Organizace a plnění servisních zakázek v dohodnutých termínech - Komunikace s klienty a zpracování podkladů pro cenové nabídky - Účast na ...