• P 
  • P 
  • Specialista/ka zákaznického centra O2 

Specialista/ka zákaznického centra O2

Zaměstnavatel: O2 Czech Republic a.s.
Masarykova 20

Nejsme obyčejné call centrum, jaké znáš, jsme tým lidí, co hledají změnu, růst a baví je technologie.
Pracujeme na tom, aby naše zákaznické centrum odráželo budoucnost a snažíme se držet krok s moderními trendy. Pokud i ty hledáš práci, kde se budeš rozvíjet a vidíš se třeba na pozici teamleadera nebo trenéra, jsme tu pro tebe.
Výplata nejpozději 10. den v měsíci je samozřejmostí.
První měsíc si odneseš:
o fixní základ 24 000 Kč
o náborový bonus 15 000 Kč
o ocenění manažera až 5 000 Kč
o příspěvek na stravné 100 Kč/den
A co vlastně děláme?
o Komunikujeme s našimi zákazníky, a to jak telefonicky, pomocí chatu, ale také nově přes videohovory, které u našich zákazníků mají velký úspěch.
o Radíme, pomáháme a prodáváme naše služby.
Bez čeho to nepůjde?
o Netlačí tě v kapse tlačítkový telefon, protože jsi nadšenec do technologií.
o Jsi soutěživý typ a chuť vítězství tě motivuje.
Zaměstnanecké výhody:
- Už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu.
- Každé 3 roky příspěvek až 18.000 Kč na nový telefon.
- 18 000 Benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
- Body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy.
- Multisport kartu - nadupanou vstupenku do wellnes a fitka.
- 5 týdnů dovolené pro odpočinek.
- Stravenkový paušál (110,- Kč na den).
- Benzín nebo naftu u Shellu za skvělou cenu díky slevové Shell kartě
Kontakt: e-mailem

odpovědět
Specialista/ka zákaznického centra O2
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Ústecký kraj